13 maart 2022

Het magazine van PvdA Uitgeest

Bekijk hier ons Campagne Magazine

Graag bieden we de inwoners van Uitgeest ons verkorte verkiezingsprogramma van de Partij van de Arbeid aan in de vorm van een magazine. Het volledige én een verkort overzicht van ons programma is te vinden op de pagina verkiezingen.

Binnen de afdeling PvdA Uitgeest zijn vele leden, met deskundigheid op het gebied van wonen, klimaat, financiën, gezondheidszorg, ruimtelijk ordening en onderwijs actief. Zij werken in com-
missies, schaduwfracties en maken, samen met ons raadslid Anneke Terra en onze wethouder Jelle Brouwer, plannen om van Uitgeest een nog mooier dorp te maken. Een dorp waar het voor iedereen prettig wonen en leven is. Hier willen we samen met de inwoners van Uitgeest aan werken, hun inbreng is essentieel!

In dit verkorte verkiezingsprogramma komen belangrijke thema’s aan de orde zoals wonen, klimaat, welzijn, zorg, armoedebestrijding en veiligheid. Bij ieder thema kijkt Jelle Brouwer terug op de
bereikte resultaten en Anneke Terra geeft per thema aan wat zij in de jaren 2022-2026 wil bereiken.

Veel leesplezier gewenst!

Bekijk hier ons Campagne Magazine